آموزش و خدمات دیجیتال مارکتینگ

جامع‌ترین دوره‌های دیجیتال مارکتینگ ایران

دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول،خدمات، برند و بررسی رفتار مشتری با استفاده از ابزارهادر فضای دیجیتال مانند وب،موبایل،شبکه های اجتماعی و… صورت میگیرد گفته می شود. درواقع بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از تلاش ها در زمینه بازاریابی است که در فضای وب،موبایل و… انجام می شود.امروزه بازاریابی در فضای دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد کسب و کار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ به مراتب از روش های سنتی بازاریابی بیشتر می شود.

شرکت در دوره

دوره های آکادمینمایش همه موارد

دوره غیرحضوری طراحی کمپین‌های دیجیتال

مخاطبان این دوره مدیران دیجیتال مارکتینگ کارشناسان دیجیتال مارکتینگ علاقه مندان به حوزه ی بازاریابی آنلاین کسب و کارهای سنتی و اینترنتی مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان ها دانشجویان و گروه ها ی استارت آپ کار آفرینان و صاحبان مشاغل   مزایا و وجه تمایز این دوره با دوره های مشابه: دسترسی به ویدئو های کلاس های برگزار شده ارتباط آسان با اساتید ارائه مدرک معتبر بین المللی فرصت های استخدامی گارانتی بازگشت وجه در صورت نارضایتی از دوره

دوره آنلاین استراتژی دیجیتال مارکتینگ

مخاطبان این دوره مدیران دیجیتال مارکتینگ کارشناسان دیجیتال مارکتینگ علاقه مندان به حوزه ی بازاریابی آنلاین کسب و کارهای سنتی و اینترنتی مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان ها دانشجویان و گروه ها ی استارت آپ کار آفرینان و صاحبان مشاغل   مزایا و وجه تمایز این دوره با دوره های مشابه: دسترسی به ویدئو های کلاس های برگزار شده ارتباط آسان با اساتید ارائه مدرک معتبر بین المللی فرصت های استخدامی گارانتی بازگشت وجه در صورت نارضایتی از دوره

دوره آنلاین سئو تخصصی

مخاطبان این دوره مدیران دیجیتال مارکتینگ کارشناسان دیجیتال مارکتینگ علاقه مندان به حوزه ی بازاریابی آنلاین کسب و کارهای سنتی و اینترنتی مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان ها دانشجویان و گروه ها ی استارت آپ کار آفرینان و صاحبان مشاغل   مزایا و وجه تمایز این دوره با دوره های مشابه: دسترسی به ویدئو های کلاس های برگزار شده ارتباط آسان با اساتید ارائه مدرک معتبر بین المللی فرصت های استخدامی گارانتی بازگشت وجه در صورت نارضایتی از دوره

دوره آنلاین گوگل آنالیتیکس

مخاطبان این دوره مدیران دیجیتال مارکتینگ کارشناسان دیجیتال مارکتینگ علاقه مندان به حوزه ی بازاریابی آنلاین کسب و کارهای سنتی و اینترنتی مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان ها دانشجویان و گروه ها ی استارت آپ کار آفرینان و صاحبان مشاغل   مزایا و وجه تمایز این دوره با دوره های مشابه: دسترسی به ویدئو های کلاس های برگزار شده ارتباط آسان با اساتید ارائه مدرک معتبر بین المللی فرصت های استخدامی گارانتی بازگشت وجه در صورت نارضایتی از دوره

دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ ویژه مدیران عامل

مخاطبان این دوره مدیران دیجیتال مارکتینگ کارشناسان دیجیتال مارکتینگ علاقه مندان به حوزه ی بازاریابی آنلاین کسب و کارهای سنتی و اینترنتی مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان ها دانشجویان و گروه ها ی استارت آپ کار آفرینان و صاحبان مشاغل   مزایا و وجه تمایز این دوره با دوره های مشابه: دسترسی به ویدئو های کلاس های برگزار شده ارتباط آسان با اساتید ارائه مدرک معتبر بین المللی فرصت های استخدامی گارانتی بازگشت وجه در صورت نارضایتی از دوره

29%

دوره آنلاین بازاریابی و فروش در اینستاگرام

مخاطبان این دوره مدیران دیجیتال مارکتینگ کارشناسان دیجیتال مارکتینگ علاقه مندان به حوزه ی بازاریابی آنلاین کسب و کارهای سنتی و اینترنتی مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان ها دانشجویان و گروه ها ی استارت آپ کار آفرینان و صاحبان مشاغل   مزایا و وجه تمایز این دوره با دوره های مشابه: دسترسی به ویدئو های کلاس های برگزار شده ارتباط آسان با اساتید ارائه مدرک معتبر بین المللی فرصت های استخدامی گارانتی بازگشت وجه در صورت نارضایتی از دوره

آخرین مطالب وبلاگنمایش همه موارد

چطور با قیف بازاریابی، فروش خود را زیاد کنیم؟

آموزش طراحی قیف فروش با یک مثال (بر اساس مدل 5a) یک شرکت سازندۀ نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) را در نظر بگیرید. این شرکت تصمیم گرفته برای بهبود فرآیند فروش خود یک قیف بازاریابی طراحی کند. شما برای طراحی این قیف باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید: ایجاد آگاهی (Awareness) برای ایجاد […]

کامنت مارکتینگ چیست و چه نقشی در موفقیت دیجی کالا داشت؟!

احتمالاً تا به حال، روایت‌ها، داستان‌ها و نکته‌های مختلفی درباره موفقیت دیجی کالا، این غول فروشگاه‌های اینترنتی در ایران شنیده‌اید؛ اما تا حالا درباره کامنت مارکتینگ قوی این برند هم چیزی به گوشتان خورده؟ بله؛ کامنت مارکتینگ یا بازاریابی دیدگاه، یکی از رمز و رازهای شناخته شدن دیجی کالا و موفقیت آن است. یعنی همین […]

رابط کاربری (UI) چیست؟

UI چیست؟ ui مخفف عبارت User Interface و به معنای رابط کاربری می باشد. ui به ظاهر و یا هر چیزی که در صفحه نمایش (یا همان ظاهر سایت شما) می باشد گفته میشود، که شامل تصاویر، متن ها، دیاگرام ها، ماژولها، جداول، ویدئوها و همچنین رنگ و مکان آن ها می باشد. در کل ظاهر یک سایت […]

سرچ کنسول (وبمستر تولز) چیست و چه کاربردی دارد؟

آدم با شنیدن اسم «کنسول» یاد پلی‌استیشن و ایکس‌‌باکس می‌افتد ولی متاسفانه سرچ کنسول گوگل (وبمستر تولز سابق) هیچ ربطی به بازی ندارد. البته تماشای نمودارهای رو به بالا کم از لذت برنده شدن در یک بازی هیجان‌انگیز ندارد. اعداد و نمودارهایی که نشان می‌دهند چقدر وبسایت شما در گوگل موفق است و درست کار […]

کمپین تبلیغاتی چیست؟ چگونه کمپین موفقی اجرا کنیم؟

واژه کمپین در سال های اخیر بسیار به کار برده می شود. دلیل آن هم رشد استفاده از فضای مجازی برای کارهای تبلیغاتی و جمعی است. واژه کمپین در لغت به معنی پویش و کارزار است و در حوزه تبلیغات به آن کمپین تبلیغاتی یا برنامه جامع تبلیغات می گویند. کمپین تبلیغاتی از چه اجزایی […]

بهترین ابزارهای تست سرعت سایت + آموزش افزایش سرعت

جی تی متریکس (GTMetrix) چیست؟ قبل از اینکه به سراغ جی تی متریکس برویم و ببینیم جی تی متریکس چیست و کدام‌یک از نیازهای ما را در وب تأمین می‌کند؛ می‌خواهیم در مورد سرعت سایت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید. احتمالاً برای شما نیز پیش آمده که در […]

دیدگاه کاربران درباره ما

تیم متخصص و درجه یک دمتون گرم و خداقوت، ممنون که به این وسعت و جامعیت به شاخه های مختلف پرداختین و رایگان اون رو در اختیار و برای مطالعه گذاشتین. مرسی از اطلاعاتتون به امید خدا میخوام کل مطالب سایتتون رو بخونمو کاربردی استفاده کنم.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

باتوجه به ارزش و تأثیر دانش دیجیتال مارکتینگ در فضای کسب و کار کنونی، و گرایش اکثر کسب و کارها به دیجیتالی کردن فرآیندهایشان، مدرسه کسب و کار ماهان با انجام پژوهش و تحقیقاتی در این زمینه اقدام به تدوین دوره جامع و کاربردی " مدیر دیجیتال مارکتینگ " جهت پرورش مدیران حرفه ای و متخصص کرده است.